U bent hier

Synergie zet in op diversiteit

campagne diversiteit 'ook met bril geen verschil'
campagne diversiteit 'ook met bril geen verschil'

Om in te spelen op de kritiek die heerst rond discriminatie in de interimsector, lanceert Synergie een campagne rond diversiteit. Met deze campagne willen we een positief beeld brengen.

Synergie zet jaarlijks 20 000 mensen aan het werk van 123 verschillende nationaliteiten. Niet alleen op etnisch vlak, maar ook op tal van andere vlakken dragen we ons steentje bij aan diversiteit op de werkvloer. Zo tellen we maar liefst 38% vrouwelijke uitzendkrachten, zijn 9% van onze kandidaten ouder dan 45 jaar en zetten wij zo een 50% jongeren (-25jaar) aan het werk. Ook mensen met een beperking proberen we bij Synergie aan het werk te zetten.

Deze cijfers geven blijk van onze inzet op verschillende doelgroepen. Als uitzendbureau vinden we het dan ook erg belangrijk om een brede waaier aan uitzendkrachten te werk te stellen. Dit niet alleen om onze klanten een ruim aanbod aan potentiële kandidaten te kunnen bezorgen, maar zeker ook omdat we denken dat iedereen een kans moet krijgen op de arbeidsmarkt. Om dit laatste mee te verwezenlijken, werken wij nauw samen met enkele opleidingsbedrijven waaronder Furbo en Logis.


Voor meer informatie:
Alain Colleman
Marketing Manager
t. 03 293 21 00 t
media@synergiejobs.be

Media download: 
Diversiteit