U bent hier

Jobdag Callcenter profielen

jobdag callcenter

Op dinsdag 13 maart organiseert Synergie een jobdag voor Nederlandstalige callcenter profielen. Aangezien er heel wat openstaande vacatures zijn, bieden wij jou de kans verschillende bedrijven te leren kennen en tegelijkertijd te solliciteren voor een job.

Als klantendienstmedewerker behandel je op kwalitatieve wijze oproepen en mails van klanten (zowel mondeling als schriftelijk) en daarnaast heb je administratieve taken. De werkuren vallen tussen maandag en vrijdag overdag, bij sommige projecten wordt er gevraagd ook ’s avonds en op zaterdag beschikbaar te zijn. Bovendien is er de optie tot thuiswerk. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om als teamleader aan de slag te gaan.

Wat staat er op het programma? Je krijgt informatie hoe het eraan toegaat op een klantendienst. Ondertussen kan je solliciteren en enkele testen afleggen.

Profiel:

  • Klantvriendelijke, professionele en geëngageerde attitude
  • Dynamische en positieve instelling
  • Stressbestendig en zelfstandig kunnen werken
  • Commerciële Flair

Opleiding:

  • Geen specifieke opleiding vereist
  • Attitude en inzet zijn cruciaal

Competenties en vaardigheden:

  • Uitstekende kennis van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk zijn vereist
  • Kennis van het Frans is een zeker pluspunt
  • Een eerste ervaring in een contact center functie is een troef
  • Goede kennis van MS Word, Internet, telefonie

Heb je interesse? Aarzel niet om een mail te sturen met je CV naar Diegem-Careers@synergiejobs.be. Wij laten dan spoedig weten hoe laat en waar je verwacht wordt op de jobday. Je kan ook telefonisch inlichtingen inwinnen bij Michael Van Cauwelaert en Estelle Marteau op 02/416.22.60

Waar?

Synergie Diegem