U bent hier

Jobdag Webhelp

jobdag webhelp

Op 14 november slaan Synergie en Webhelp de handen in elkaar voor een jobdag voor call center profielen. Aangezien er heel wat openstaande vacatures zijn bieden wij jou de kans dit bedrijf te leren kennen en tegelijkertijd te solliciteren voor een job bij een van hun projecten.

Als klantendienstmedewerker behandel je op kwalitatieve wijze oproepen en mails van klanten (zowel mondeling als schriftelijk) en daarnaast heb je administratieve taken. De werkuren vallen tussen maandag tot zaterdag (één op de drie/vier weken werk je op zaterdag, dan heb je één vrije dag in de week). Werkuren van maandag to vrijdag: van 9 am tot 7 pm. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om als teamleader aan de slag te gaan.

Wat staat er op het programma?

Je krijgt een rondleiding ter plaatse bij Webhelp en de kans in gesprek te gaan met HR, teamleaders, toekomstige collega's... Je krijgt de kans eens mee te luisteren hoe het er echt aan toegaat op een klantendienst. Ondertussen kan je sollliciteren en enkele testen afleggen. Voor je naar huis gaat weet je of je in aanmerking komt voor de job.

Profiel:

  • Klantvriendelijke, professionele en geëngageerde attitude
  • Dynamische en positieve instelling
  • Stressbestendig en zelfstandig kunnen werken

Opleiding:

  • Geen specifieke opleiding vereist
  • Attitude en inzet zijn cruciaal

Competenties en vaardigheden:

  • Uitstekende kennis van het nederlands, zowel mondeling als schriftelijk zijn vereist
  • Kennis van het Frans is een zeker pluspunt
  • Een eerste ervaring in een contact center functie is een troef
  • Goede kennis van MS Word, Internet, telefonie

Heb je interesse? Schrijf je dan snel in!

Wij laten dan spoedig weten hoe laat en waar je verwacht wordt op de jobday. Je kan ook telefonisch inlichtingen inwinnen bij Michael Van Cauwelaert op 02/416.22.60

SCHRIJF JE IN