U bent hier

IPG Contact Solutions

IPG Contact Solutions

IPG Contact Solutions, dat deel uitmaakt van IPG International (Koramic Investment Group), is het grootste onafhankelijke contactcenter in België, met meer dan achttien jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24uur op 24, 7 dagen op 7.

We kunnen onszelf dus terecht expert in klantinteractiemanagement noemen, en zijn dé partner bij uitstek om de veruit belangrijkste pijler van uw business te gaan beheren en optimaliseren. Wij weten dat uw klanten de motor van uw business zijn, en net daarom is het bewerkstelligen van een optimale klantenervaring de onze.

Uw klantendienst is in tijden van sociale media en onbeperkte toegang tot het internet meer dan ooit de etalage van uw marketing- en sales-afdeling. Uw imago gaat en staat met datgene wat over u en uw producten/diensten gezegd wordt.

IPG beschikt over gekwalificeerd personeel dat flexibel kan worden ingezet om het beeld dat uw huidige en toekomstige klanten van uw merk hebben in de juiste richting te sturen en te bevestigen.
En daar blijft het niet bij. Door overnames, verdere internationalisering & een focus op innovatie gaan we vol vertrouwen de toekomst tegemoet.

IPG is momenteel operationeel in 4 landen en 13 vestigingen:

Antwerpen (België) - Brussel (België) - Chartres (Frankrijk) - Gent (België) - Hasselt (België) - Hasselt 2 (Belgium) - Helmond (Nederland) - Leuven (België) - Luik (Belgium) - Parijs (Frankrijk) - Rabat (Marokko) - Roubaix (Frankrijk) - Vendôme (Frankrijk)